Wednesday, November 11, 2009

Biro-Biro Muafakat MRSM Pontian

Ex_Oficio:
Pengetua MRSM Pontian
Timbalan-timbalan Pengetua MRSM Pontian

YDP : En Suhaimi bin Salleh
TYDP: Tn. Hj Abu bakar bin Abdul Aziz
Seiausaha : Cik Nor Razah bt Lim
Pen. Setiausaha : Pn. Saliyah binti Mohd said
Bendahari : Pn. Nor Zita bt Mustafa
Biro-Biro Muafakat MRSM Pontian

1 Biro Dana dan Usahawan
Pengerusi : Tn Abu Bakar B Mustafa Kamal
Naib Pengerusi : En Hishamuddin B Abdul Aziz

2 Biro Kecemerlangan Akademik
Pengerusi : En Mazlan B Mohamed
Naib Pengerusi : En Anuar B Abd Rahim

3 Biro Kecemerlangan Kokurikulum
Pengerusi : En Othman B Hj Hamzah
Naib Pengerusi : En Kamarulzaman B Ahmad

4 Biro Agama dan Kerohanian
Pengerusi : En Abdullah B Haji Mohamad
Naib Pengerusi : Ust Asrul Azamin B Masiron

5 Biro Kebajikan
Pengerusi : En Abd Wahab B Laberahman
Naib Pengerusi : Ustazah Khairun Nisak Bt Abdul Hamid

6 Biro Pembangunan dan Keceriaan
Pengerusi : En Muhammad Hatta B Tahak
Naib Pengerusi : Pn Nur Syaliza Bt Kamis

7 Biro Penerangan dan Percetakan
Pengerusi : En Kamarulzaman B Ahmad
Naib Pengerusi : Cik Norlisa Bt Ahmad Subki

8 Biro Keselamatan dan Disiplin
Pengerusi : En Anuar B Abd Rahim
Naib Pengerusi : En Anuar B Abd Rahim

9 Biro Perhubungan Awam dan Promosi
Pengerusi : En Zainol B Denan
Naib Pengerusi : En Adenan B Abdullah

1 comment:

  1. Assalamualaikum.Saya Dr Haji Mohd Faridza Yaacob adalah YDP Muafakat MRSM Muar. Saya juga adalah bekas NYDP Muafakat MRSM Langkawi,bekas AJK Muafakat MRSM Kuala Kubu Baru dan MRSM Gerik.Dengan izin saya bersedia memberi bantuan setakat yang termampu saya demi kepentingan anak-anak MRSM Pontian. Sepanjang lebih 8 tahun penglibatan saya dalam Muafakat, pemerhatian saya ialah Maktab yang cemerlang adalah juga Maktab yang kurang masalah disiplin.

    ReplyDelete